Εφημερίδα Καθημερινή · Περιβάλλον

Αλλάζω τον κόσμο με το πιρούνι μου!


Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Αλλάζουν τον κόσμο με το πιρούνι τους

Δέκα χρόνια μετά την αποφοίτησή μου, κλήθηκα και πάλι να «κάτσω» στα θρανία. Το κίνητρο; Ενα φιλόδοξο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του Λεοντείου Λυκείου

Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΦΩΤΙΑΔΗ,
Φωτογραφίες: ΚΑΝΑΡΗΣ ΤΣΙΓΚΑΝΟΣ

«Χάρη στα βιολογικά, έφαγα μαρούλι!» μου λέει ο 13χρονος Κωνσταντίνος και εξηγείται: «Το συμβατικό μαρούλι μού φαινόταν άγευστο!». «Το βιολογικό ψωμί θρυμματίζεται εύκολα. Το συμβατικό είναι σαν πλαστικό», συμπληρώνει ο Μιχάλης. «Οταν πήγαμε στο ecofestival και δοκίμασα γιαούρτι, μου φάνηκε ξινό», θυμάται ο Δημήτρης. «Τότε κατάλαβα ότι τα συμβατικά τα γεμίζουν ζάχαρη!» «Η μαμά μου προσπαθεί να αγοράζει βιολογικά λαχανικά και φρούτα», δηλώνει η Κατερίνα. «Στο σπίτι αγοράζουμε αλεύρι και γάλα και αρτοπαρασκευάζουμε!» λέει με καμάρι ο Αριστοτέλης, μαθητής της Α΄ Γυμνασίου. «Παράγουμε και βιολογικό λάδι, που σε λίγο πιστοποιείται!»

Σχολιάστε

